MILANO i „Co Ty na to” – klip sierpnia na IDP dla mistrzów kreatywności

Źródło: http://bit.ly/17U7oBe
 

Legendarna grupa MILANO, która znana jest starszym słuchaczom m.in. z utworów „Bara bara bara” czy „Kasiu Katarzyno”, tym razem, bo po reaktywacji i całkowitej reorganizacji personalnej, ma dla Was kreatywnością kipiący klip do utworu „Co Ty na to”.

Ale nie było tak łatwo stworzyć taką perełkę. Obecne chłopaki z MILANO, a więc frontman Maciek, Adam oraz byli tancerze zespołu Marcina Siegieńczuka – Karol, Jacek i Kamil, powoli rozpoczynali proces kształtowania swojego wizerunku.

Z początku, w klipie z listopada 2011 roku do nowej wersji utworu „Bara bara bara”, panowie trochę nieśmiało przebijali się przez szklany ekran, i grali raczej rolę „grzecznych chłopców”, którzy dają się łatwo zdominować przez niegrzeczne dziewczyny. Ta produkcja od Respect Media nie spotkała się z szerszym odbiorem, a wideo na kanale zespołu obejrzało zaledwie 0,009 mln widzów (sprostowanie z dn. 19.09.13 r.: teledysk na portalu YouTube obejrzało 0,449 mln widzów, a nie 0,009 mln, jak pierwotnie podawałem; pomyłka wzięła się stąd, że kierowałem się wyłącznie ilością odsłon na kanale zespołu MILANO – kanał MrMilanosi, jednak na kanale TheRespectmedia klip miał zdecydowanie więcej odsłon! za pomyłkę przepraszam, MCJ), co dziwi, zwłaszcza, że w klipie wystąpiło kilka naprawdę ładnych dziewczyn.

Po tym niepowodzeniu (a może z innego powodu?) zespół zmienił firmę realizatorską na PN Media Przemka Niewęgłowskiego. Powstał klip do ballady „Dlaczego” i od grudnia 2011 roku zanotował prawie dwukrotnie więcej odsłon (0,016 mln) (na kanale ThePNmedia: 0,332 mln, popraw. 19.09.13 r., MCJ) niż klip „Bara bara”. Trudno jednak do końca wskazać, czy ta zwiększona liczba odwiedzin była spowodowana lepszym materiałem wideo, lepszą muzyką, czy po prostu tym, że zespół był już bardziej znany, bowiem miał już na koncie pierwszy profesjonalny klip. Chłopaki w teledysku „Dlaczego” również nie mieli jeszcze tak mocnego wizerunku, który dopiero miał nadejść. Nie znaczy to oczywiście, że go nie mieli w ogóle. Wystarczy obejrzeć making of z tej produkcji, a widać, że MILANO to przebojowa grupa. Piosenka jednak, z racji tego, że była to ballada, nie była sprzyjająca, by pokazać ich od tej szalonej strony. Tutaj także widoczny był schemat często stosowany przez zespoły polskiej muzyki tanecznej – frontman + tancerze. Jako ciekawostkę dodam, że w roli poszkodowanej dziewczyny wystąpiła Kinga Klepacka, na co dzień zajmująca się makijażem artystycznym i stylizacją dla potrzeb m.in. produkcji wideo.

Następną produkcją od Milano, jeśli chodzi o teledysk, był materiał do utworu „Jedyna”, rytmicznego i szybkiego utworu, który miał swoją premierę podczas Ogólnopolskiego Festiwalu Muzyki Tanecznej w Ostródzie w 2012 roku. Klip ukazał się pod koniec lutego tego roku i zrobiła go ponownie PN Media. Był wykonany do utworu znacznie bardziej dynamicznego, niż poprzednia produkcja od PN Media dla Milano, i z tego powodu byłem ciekaw, czy w końcu w tym materiale zobaczymy zespół taki, jakimi są, a więc młodych, zdolnych i szalenie niebezpiecznych, albo raczej niebezpiecznie szalonych. Układ teledysku podobny – frontman i tancerze. Jedna dziewczyna i chłopak, zakochany, zabiegający o jej względy, wyrażający swoją emocję w okrzyku „A jaj jaj”.

Mimo, że klip nie wydobył jeszcze tego czegoś, co wyróżnia Milano na tle innych grup, to materiał spotkał się z dużo większym zainteresowaniem, niż poprzednie produkcje – zanotował jak dotąd 0,082 mln odsłon (na kanale ThePNMedia – 0,016 mln, popraw. 19.09.13 r., MCJ). Zachodziło pytanie: czy przyjdzie w końcu ten dzień, dzień eksplozji kreatywności?

30 czerwca tego roku, prawdopodobnie pod koniec trasy koncertowej, zespół nagrał nieoficjalny, amatorski materiał wideo do utworu „Przyjdzie dzień”. Trzeba wskazać, że już tutaj ekipa z Milano zachowuje się spontanicznie, naturalnie, przebojowo. To tak, jakby sami prosili się o to, by ktoś z zawodowców w końcu wziął tę kamerę i zrobił dla nich porządny klip.

Współpraca z PN Media układała się nadal pomyślnie i 1 sierpnia 2013 roku mogliśmy zobaczyć jako pierwsi na YouTube klip do utworu „Przyjdzie dzień”. Klip był zrobiony na wsi, a lidera MILANO otaczały dziewczyny pragnące go poznać. Interesujące jest to, że mimo tego, że bohater piosenki dostał od dziewczyny kosza, nie przyjmuje tego ze smutkiem, ale wręcz przeciwnie, udowadnia jej, że to w zasadzie jej strata i że ona będzie tego żałować. Wszystko z humorem, z harmonią wykreślającą przyjemne dźwięki. To również wzrost liczby widzów – już do ponad 0,030 mln (na kanale ThePNmedia – 0,001 mln, popraw. 19.09.13 r., MCJ). Brakowało jednak tego pazura, tego, z czego paczka MILANO jest znana i do czego może być zdolna. Brakowało jeszcze jednej wizji – by zrezygnować ze schematu – lider – tancerze.

Źródło: http://bit.ly/17U7oBe

Kadr z klipu „Co Ty na to”, w którym chłopaki mają dla Was pełno audiowizualnych niespodzianek

Ten dzień musiał w końcu nadejść. Klip do utworu „Co Ty na to” wyprodukowała, zaprzyjaźniona już z Milano, można tak rzec, PN Media. Materiał na kanale MrMilanosi w YouTube ukazał się 25 sierpnia 2013 roku i od razu zdobył uznanie widzów i rozgłos w branży. Wszystko dlatego, że jest niekonwencjonalny i stanowi pewien przełom w wideografii zespołu.

Źródło: http://bit.ly/17U7oBe

Ula Toczko w klipie do utworu „Co Ty na to” MILANO; czy uda się zdobyć piękną dziewczynę na lata?

Źródło: http://bit.ly/17U7oBe

Już pierwsza scena rozpoczyna się niekonwencjonalnie i szokująco, bowiem widać na niej, jak jeden z chłopaków całuje w w rękę (w zasadzie w pierścień), niczym ojca chrzestnego, don Vito’a Corleone’a, innego. Później widzimy piękną dziewczynę, m.in. półfinalistkę konkursu Miss Polski 2013, reprezentantkę Suwalszczyzny (Miss Suwalszczyzny), Ulę Toczko.

No i zaczęło się. Przypadkowo spotkana przy barze dziewczyna staje się motorem napędowym starań chłopaków, w wszystko rozpoczęło się … no właśnie, kiedy dolna warga delikatnie musnęła słomkę bajecznie kolorowego drinka. Rozpoczynają się zakłady, kto zdobędzie dziewczynę. Już od początku podoba mi się to, że tutaj Milano to nie jeden lider i tancerze, ale pięć odrębnych indywidualności, Jacuś, Karolek, Maciuś, Kamilek i Adaś, które, choć z początku przybrane w stylowe i pozorujące to, że już nic nieoczekiwanego się nie wydarzy, garnitury, w końcu wybuchną fontanną kreatywności. Zakład został przypieczętowany i starania rozpoczęte. Garnitury zostają powoli detronizowane przez drobne elementy, których zadaniem jest rozchwiać pozorną stabilność. Niecodzienne oprawy okularów, kolorowe pantofle, dwuznaczne trzymanie się chłopaków za ręce, to wszystko wprowadza zdziwienie i zaczątki chaosu. Plażowa przebieralnia zamienia się w charakteryzatornię, która jak morski potwór wypluwa kolorowe ludziki, kociego encyklopedystę i króla chomików, M&M’sowego bajeranta i inne kolorowe postacie, szurające w dziurawych skarpetach i klapkach nową historię na piasku klipów MILANO.

Źródło: http://bit.ly/17U7oBe

Chłopaki z MILANO kreślili na piasku nowy rozdział w swojej wideografii

Źródło: http://bit.ly/17U7oBe

Zakupy Bambo do doskonały sposób na wzbogacenie swojej muzycznej biblioteczki

Dziewczyna kuszona jest kolejnymi propozycjami na lata, kawalerem w starym polonezie. Niemniej jednak pomysł z zakupami Bambo jest zdumiewający i fajnie prezentuje się jako przerywnik w przebojowej historii. Kto nie kupiłby płyty z takimi gratisami? I kolejny szok, gdy dziewczyna poddaje się make-upowi, rywale o jej piękno decydują się wyrównać swoje szanse i obcinają włosy. Ostatnią szansą jest miejski rynek, na którym spotykają dziewczynę. Czy uda się któremuś tym razem? Jak zakończy się historia? Zobaczcie klip!

Źródło: http://bit.ly/17U7oBe

Niebanalna prezentacja zespołu MILANO; tu Jacuś

Źródło: http://bit.ly/17U7oBe

Jeden lider to jest coś, ale pięciu – to już jest siła przekazu!

Klip jako wyraz olbrzymiego kroku uczynionego przez MILANO, które pojęło, że siłą jest uczynić widocznym to, co naturalne i własne, i że razem można więcej i lepiej, niż w pojedynkę, został nagrodzony przez ekipę IDP jako klip miesiąca sierpnia 2013 roku!

Gratuluję pomysłowości, odwagi, nieszablonowości, poczucia humoru i świetnej piosenki!

Zobaczcie klip MILANO do utworu „Co Ty na to”:


Źródło: http://bit.ly/17U7oBe
http://bit.ly/18YQUF0
http://on.fb.me/160tfDs

Przygotował: Mr Coco Jamboo

Udostępnij!

6 komentarzy do MILANO i „Co Ty na to” – klip sierpnia na IDP dla mistrzów kreatywności

  1. Respect Media pisze:

    małe sprostowanie panie redaktorze, teledysk do piosenki bara bara został wyświetlony 448674.

    http://www.youtube.com/watch?v=NNnkdDZxkxo

    pozdrawiamy

     
  2. Mr Coco Jamboo pisze:

    Dziękuję za sprostowanie. Zgadza się, film obejrzało znacznie więcej osób, niż pierwotnie podawałem. Zamieściłem już sprostowanie w tekście. Za pomyłkę przepraszam.

     
  3. Milano pisze:

    natomiast teledysk do utworu “Dlaczego” na kanale PN Media zebrał ponad 330 tys. wyświetleń;-)

     
  4. Milano pisze:

    http://www.youtube.com/watch?v=8y8F7ClUpGk
    a tak poza tym – dzięki za bardzo interesujący artykuł o nas;-)

     
  5. Mr Coco Jamboo pisze:

    Dziękuję za miłe słowa.

    Rzeczywiście wdarł się trochę chaos informacyjny do artykułu.

    Wszystkie dane dot. wyświetleń klipów z YouTube podawane były wyłącznie w oparciu o kanał zespołu Milano – MrMilanosi. Gdyby brać pod uwagę tylko ten kanał, to artykuł byłby poprawny. Można by przyjąć, że w pewnym sensie artykuł odpowiada prawdzie, bo dotyczy migracji odsłon na jednym kanale. Oczywiście, zespołowi i firmom realizatorskim zależy na podaniu dokładnych liczb z filmów o najwyższych odsłonach, dlatego zdecydowałem się wprowadzić w artykule poprawki.

    Proszę zatem pamiętać przy interpretacji moich wniosków o tych różnicach.

     
    • xxx pisze:

      Czym ty się k…a jarasz??? To twoja piosenka prostaku!!!NIE DOŚC,ZE ZAJEBAŁEŚ NAZWĘ ”MILANO”,to jeszcze wypowiadasz się na temat ODSŁON ..Zachwcaj się swoim hłamem np.co ty na to .A ja na to–GÓWNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JESZCZE dodam ”wielkie GÓWNO”POZDRO…………WAS HAMY.,.,./,

       

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>